05 oktober 2010

natten

inatt!
sov hardy 22-01, skrek i en timme eftersom han inte fick nappen (vi satt bredvid och gjorde allt vi kunde!) men sen sov han till 07:30!!!
han var alltså utan mat i nästan 12 timmar!
och sov ett 5,5 timmarspass!
det har ALDRIG hänt förut :O
helt galet!
Oo
vågar dock inte förvänta mig nåt liknande inatt. lär bli mycket vakentid med skrik.
men nån gång kanske det vänder!

det vi har gjort är att vi har flyttat honom till ett eget rum, och så får han inte nappen längre (napp leder tydligen bara till att han blir arg när han vaknar och den är borta), och vi ska vänja av honom av att äta på natten.
hade tänkt att han skulle få mat 05 (9 timmar utan) men då sov han ju bara! helt fantastiskt! :D

förövrigt gör min kropp ooont
varit och tränat bodycombat med emma! hur kul som helst! :D
och hur bra träning som helst!
det kommer det helt klart bli mer av ^^


haha sjukt seriöst! :D

har duschat långdusch, tvättat håret, lagt ansiktsmask, filat och fixat fötterna och smörjt in mig med en massa bodyshopprodukter ^^ myyys
nu måste jag torka håret också (suck)

wege är jätteförkyld
hardy är jätteförkyld
tur att wegis har sovmorgon imorrn!
godnatt!

1 kommentar:

saralovisa sa...

Wow vilket sovrekord!!!!
Vad mysigt det lät med riktig spamorgon! Hejjas hejja Malin!!

Jobbigt med förskylningar, jag tror att jag har dragit på mig nånting. Känner mig helkonstig :/