04 oktober 2010

straffet

alltså
som tack för att vi fick sova en natt har de senaste två varit EPISKT dåliga Oo
hardy har vaknat en gång i timmen, eller en gång i halvtimmen, och ibland bara pratat och snurrat runt och ibland gråtit och skrikit!
vaaaad ska man göraaaaa
paniken
det blir en dum ond cirkel också för när han har sovit dåligt är jag så trött så jag orkar inte aktivera honom på dagarna, och då sover han typ ännu sämre Oo
ååhhh
dessutom har han blivit förkyld (snorar och hostar), wege är förkyld (snorar och hostar) och jag börjar känna mig sjuk (ont i kroppen och halsen)
great stuff!

jag blir så störd också för även om jag orkar med dagarna trots nätterna så kan ju sömnbrist göra att man inte går ner i vikt trots att jag tränar och bantar!
plus att man ska egentligen inte träna hårt om man har sovit dåligt, bara lågintensiv träning.
men vad fan
då kommer det ju ALDRIG hända nåt!
inte med min värdelösa förbränning i alla fall Oo

suiciiiideee

:(

1 kommentar:

Janna sa...

Aw stackare! Hoppas du får sova snart!

AH! Appropå din fundering, haha. Vi jobbar på ett lager. Crille är typ chef och jag jobbar administrativt för en av kunderna vi har. Ganska blandat just nu, men typ administrerar inleveranser, utleveranser, orderhantering, kundtjänst osv, så jag sitter och dega på ett kontor :D :D