30 september 2010

krypet



lyckades göra en lite bättre video idag :)
han är så duktig lillgubben ^^ ^^

och så har han sovit hur bra som helst! :D (med våra mått mätt, hehe)
han sov ca 21.30 - 01, åt, sov till 05!!! (vaknade en gång men då behövde jag bara stoppa in tutten) fick mat, sen sov han till 07 och fick tutten igen, sen VIDARE till 08.30!
jag är helt amazed! :D
det dumma är att jag har så svårt att sova trots att han sover. förväntar mig väl att han ska vakna eftersom jag är van att han gör det hela tiden så jag kan inte slappna av.

nu får vi hoppas att han kan få sova sin morgonlur, utan att de jäääävla hantverkarna som är i huset bredvid lever om!
varför lever hantverkare ALLTID om som mest just på morgonen mellan 07-08, sen kan de vara hur tysta som helst hela dagen??? vad är det med dem? gör de det med flit?? ><

åh, great
hardy har just somnat, och vad gör de? BÖRJAR SPIKA!

jag
hatar
hantverkare
!

in other news
så är det SISTA DAGEN PÅ DIETEN idag!!!! :D
(hoppas jag)
måste ha gått ner minst 1,9 kg imorrnbitti för att få ge mig. men det ska jag ha gjort! sådetså!
sen får jag äta maaaaaaaat :D
sweeet :D

hoppas alla har en bra dag!
snart kommer emma hit och då ska vi se på pocahontas ^^
på vhs ^^
retro ftw!

Inga kommentarer: