09 november 2010

andra hälloweenhelgen!

ja, hjälp
nu har jag hämtat mig tror jag!
:P


mörkhåriga sookie och eric var på plats igen ;P


vi hade azm tru blood ^^


det bar av till de här snygga bunniesarnas party!


obehagligt värre!


gulligt värre ^^


overall var jag väldigt imponerad över folks engagemang!
det blir alltid så mycket roligare när man faktiskt anstränger sig
för att klä ut sig! :D


men bäst var ju helt klart manfred och sid!!! :D
outstanding commitment!
du är så duktig josefin!
(dåligt att beten var ivägen!)


yay!


tycker faktiskt att wege gjorde en azm eric! ^^


kvällen fortsatte...


jag började bli rolig, lal


ni som träffade mig på olles sen vet hur rolig! :P haha


puma var HAPPI ^^


puz
sen max
sjukt mycket maaat
sen godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad snygg du var på bilden med wege! Looove!


Ja den var riktigt lyckad.. nog var dom flesta 25-30 men det kändes inte som att det var så stor skillnad :) Och alla bodde på ålidhem och tomtebo typ :)

Jag meeeed:) Ladda med kontanter så att ni kan skåla i dryck hela natten lång!

saralovisa sa...

Fan vad snygg du var på bilden med wege! Looove!


Ja den var riktigt lyckad.. nog var dom flesta 25-30 men det kändes inte som att det var så stor skillnad :) Och alla bodde på ålidhem och tomtebo typ :)

Jag meeeed:) Ladda med kontanter så att ni kan skåla i dryck hela natten lång!