20 november 2010

harry potter-fevah

jag är heelt harry potter-insnöad just nu!
vi har sett alla 6 filmerna på dvd senaste två veckorna, och så såg jag ju nyaste på bio nyss, och så håller jag på och läser sista boken så jag ska få veta slutet, heh.
och ikväll såg jag och wege på fenixordern eftersom han missade den när han spelade innebandy i torsdags! (jag ser gärna om, har en benägenhet att bli insnöad på saker :P)
och när vi pausar för att byta blöja på hardy zappar jag runt lite och vad ser jag om inte rupert grint som gäst på top gear!


haha så random! ^^
men jag blev glad! mer harry potter, meeeer!
(älskar att jeremy clarkson frågade om han "wasn't nursing a semi?"(stånd) när han kysste emma watson! det skulle aldrig en svensk programledare våga! haha! och rupert blev awesomely generad^^)


men alltså
på tal om annat så insåg jag idag att det är första advent om en vecka!!
hjeeelp
hur ska man hinna?!
måste pynta och baka på fredag! om inte wege slutar tidigt kommer jag dööö!
aaaaah Oo

och jag måste fixa klänningen till bröllopet på lördag!!
aaaaaaah!

och om två veckor ÅKER VI! till kanarieöarna!!
aaaaaaaaah!

var iaf och köpte paraplyvagn (med paraply, haha), badbyxor och lite andra smågrjer idag!
men listan är lååång
haha, och så köpte vi en störtkruka!
hardy är såååå söt i den! ^^ ^^


<3

Inga kommentarer: