28 november 2010

första advent!

myyys ^^

har tänt ljuset!
(och myst med en nutrilett-bar... jävla bantning ><)
hade velat äta risgrynsgröt :(
men men, har ju 2 till adventar att göra det på!
andra advent kommer ju dock firas på KANARIEÖARNA!
:D :D
vi åker om 6 dagar!!!
aaaaah! :D


hmhm, för mycket deg eller för liten bunke?
lussebullarna bakades i fredags hursomhelst! ^^


MOROT!
nom nom nom!


hardy looves his morötter!
haha
vår lilla goofy <3


det börjar bli farligt nu när somliga kan stå mot allt...


william är lyckligt ovetande om att ett litet monster är på väg
att klättra upp på gåstolen!


haha sötisar ^^



IGÅR
hände det ju dock nånting speciellt!
lilla sara lovisa blev fru hagström! :D
det var så fiiiiint ^^
tyvärr är min kamera worthless på att ta bilder med blixt inomhus så det blev nästan inga fina bilder :( men det lär väl finnas några på frökens (nej, frugans förresten! ;D) blogg inom kort!
otroligt awesome underhållning också, ni har för härliga familjer sara och simon! :)
men som de trötta småbarnsföräldrar vi är for vi hem vid 23 innan festen rasade igång. antar jag, hehe. hoppas stöcke bygdegård står kvar idag! ;)

GRATTIS än en gång, herr & fru hagström! ^^


just married!


wege såg mycket ledig och bekväm ut i sin kostym ^^


jag hade dagen till ära fått håret toppat och fixat av anna!


vi sprang på ett par stiliga stefan och mimmi!


de duktiga toastmadamesen!
(notera min kameras värdelöshet)


vi bjöds på awesome mat, fika och tårta tills det stod ut genom öronen!


och awesome underhållning!


äkta makarna ^^

1 kommentar:

saralovisa sa...

hahahah joo dom är sjuuukt smöriga men ack så lättbakade! Degen blir så fet att man inte behöver mjöla bakduken.. dom glider lätt utan att fastna!
Du måste smaka dom! Feta och goda :)

Fan malin jag har heeeelt missat att du ska utrikes, grattis så sjuuukt härligt! Du jag är skyldig dig för duken, visst var det 200 nått? Melja kontouppgifter?=) Puss