23 november 2010

julfusk!

jag måste erkänna en sak...

har lyssnat på julmusik flera gånger.
trots att det inte är varken första december eller första advent.
Oo

jag skyller på hardy och att jag har blivit mer blödig som mamma! haha ;P

i veckan blir det i alla fall mycket jul!
eftersom en viss liten dam har lagt sitt bröllop på lördag (men såå romantiskt att vakna upp gifta på första advent!! thumbs up!) har jag inte tid att baka och pynta då (man vill ju vara fin ju! alla chanser att klä upp sig mottages!), men man vill ju vakna och kunna tända adventsljusstaken och äta en lussebulle på söndag!
så jag måste baka och pynta på fredag!
TVÅ DAGAR INNAN första advent!
herregud!
Oo

haha, nä jag överlever nog. har som sagt fuskat redan! (what is happening to me?)
myyys ^^

sen måste jag införskaffa lite små mini-julgranskulor till ett litet pyssel jag vill hinna göra!

kommer nog inte göra några tomtenissar i år!
how strange Oo
men jag har ingen att göra åt! alla i familjen har fått redan! haha ^^
iof inte alla wege's syskon... men det skulle jag inte ens hinna! :O
får bli nästa år kanske..



jaja
nu måste jag sova!

jag är så hungriiiiiig
nutrilett suxx
><

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Ska ni på bröllopet med? Vad kul! :) Har varit och kikat som en tok på klänningar i veckan, som varken är vita, beiga-aktiga eller svarta.. Inte lätt att hitta något som jag gillar :P

saralovisa sa...

Hihi jo jag kommer som och tar upp hela adventshelgen för er!!! :) Du hur var det med din mammas ljusstake? Kunde vi låna den?=) Tänkte isf att vi skulle skicka syster och hämta den på fredag.
Puss

Anonym sa...

Ska ni ha julgran? Jag vet inte om det är lönt då han kommer slita i den både från gåstolen och från golv-läget. Han förstår inte så bra när vi säger ifrån heller. Antingen en liten julgran på bordet typ eller ingen alls i år känns det som. Vi ska ändå inte vara här över julhelgen. Jag hoppas han fattar tillsägelser bättre till nästa jul för då vill jag ha julgran.