23 november 2010

napp efterlyses!

ååååh
varför försvinner alltid nappar?!
jag blir tokig!!
><
"köp nya då?"
kan man tycka! men hardy accepterar bara en napp i hela världen, och hittills har den bara funnits på ett enda ställe (barnens hus).
men när vi var där sist hade de inga, så jag blev lite nervös.
och nu gick jag in på MAM's hemsida - de har slutat med dem helt!!!!
aaaah
vad ska vi göra nu??
ångest!!! Oo
även om vi lyckas hålla koll på de 4st som inte är borttappade än så har ju nappar en viss livslängd, så tillslut måste vi ju slänga dem!
åååhhhh
VARFÖR slutar de med dem?! jag blir knäpp!!!

så:
om nån har sett nånstans där man kan köpa såna här nappar - SKRIK!


tack!

1 kommentar:

Josefin sa...

Sorry att jag är så långsam. Jag har köpt massa sånna nappar, men bara på Barnens hus. Fast det har varit slut lite titt som tätt för dom verkar populära där, men fråga efter dom om du inte hittar dom. Jag fick flera gånger köpa rosa för det inte fanns någon annan färg inne, men vad gör man inte för att dom ska vara nöjd... ;)