01 november 2010

hälloween

det blev som sagt en 2-dagars för mamman!
men andra kvällen var väldigt lugn
och så sov jag och wege hos mamma och pappa. gaaanska så najs att vakna upp (utan att bli väckt av bäbis) (dessutom utan att ha blivit väckt under natten!) och bli SERVERAD frukost! ^^
mmm ^^
men sen längtade jag förstås hur mycket som helst efter vårat lilla gostroll! <3
tänk om man kunde ha barnvakt varje natt bara, och sen få vara med honom hela dagarna! hehe

KVÄLL 1


dressade upp mig till sookie sookie


och for på malin-fest!
malin 1, 2 och 3


och sanna (aka braveheart) förstås ^^


det dök upp män!
och MUSTASCHEN


mustaschen hängde även med på krogen
och där var puma!

blev sjukt snusfull (pinsamt!), följde med puma till subway och gick sen och sov i mitt gamla rum hos mamma och pappa ^^
mys!

KVÄLL 2


jag tror att vädret kände på sig att det var halloween!


sookie:ade up mig igen! den här gången hade jag även en eric ^^


scaaaary


ohno!


sen for jag till paulina the lesbian (en utveckling från att först vara man, haha) och ÄNGELEN :D


simon, worlds happiest zombie! :D


lina-pelle svanslös och johan teh pirrrrate



fick tydligen ingen bild på paulinas kvinna, man hon var väldigt vacker kvällen till ära(finns nog hos sara vilken dag som helst!) och vi bjöds på mys och gomat!


och gootårta! nam nam!


efter maten fick vi dock lite paltkoma och ingen utom jag skulle ut...
(notera att simon fortfarande är worlds happiest zombie trots sitt slit! ^^ gulle!)


...så när vi väl kom till krogen var jag helt nykter och mest bara sugen på att kramas och sooova!
men träffade iaf puma, som var väldigt leskig Oo


vampire eating hamurgers? Oo


sen blev det bara sleeps
halloween is the shit i alla fall
alla borde alltid klä ut sig :D hihi

3 kommentarer:

Mli sa...

aaw, du va ju rå fin som sookie!!

saralovisa sa...

JAG VAR JU ÄNGELEEEEEN!

Josefin sa...

Fin Sookiestyrsel!
Jag håller med dig alla borde klä ut sig oftare. Varför är det så få som har maskeradfester när det inte är halloween. Det var det ju ibland när man var barn.