12 november 2010

foton trots klibbsnö

igår var jag och hardy hos emma och tog julkortsbilder ute i snön!
det blev ändå fint, trots att det var klibbsnö :P
men när jag vaknade idag var det så himla fint väder så jag bestämde mig för att fota ännu mer! haha
tyvärr hade solen gått bakom moln när hardy väl hade sovit och ätit och var redo att gå ut, men det blev ändå några fina bilder!
^^
de är så söta våra tomtenissar! <3



igår blev jag bjuden av pappa på nachobar (MUMS!) och p-floydkonsert!
de var hur duktiga som helst, synd bara att jag är så dåligt "inlyssnad" på pink floyd! har bara några favoritlåtar jag lyssnar på. men de spelade de flesta av dem så jag är nöjd ^^


vågade dricka ÖL! :O :O
riktigt tasty med limen
hehe


skills
(alla kunde typ alla instrument i världen också Oo)


idag har vi bonusbarn!
wege's äldsta storasysters yngsta dotter (snart 5 år)
haha
hon är väldigt snäll, har sett på tv, busat med hardy, matat hardy och sen konstaterade hon att "nu vill jag gå och lägga mig."
vilket barn!
(första gången jag gick och la mig självmant var jag väl.. 12? 13? hoppas inte hardy ärver det anlaget! Oo)

uppdatering på hardyfronten:

hans första tand har spruckit igenom! :D
i mitten, över till vänster!
fail att få övertänderna först dock! han kommer ju se ut som en kanin Oo
haha, sötnosen

sittandet går jättebra, sitter han på en matta vågar jag ändå lämna honom. visst, han tippar ibland, men det gör ju inte så ont. inte så hög fallhöjd liksom! :D

sen så jobbar han allt han kan på att ställa sig upp!
vilket inte är jättebra eftersom han är så liten! han har ju noll balans! vi måste köpa en sån där störtkruka, aka skumgummihjälm! ;P

snart kan han nog krypa också. han tar sig upp på alla fyra hela tiden, men så fort han ska ta sig framåt går det inte, så han lägger sig på mage och kravlar istället. men han vet ändå hur man ska göra för att krypa med benen, bara det att han inte förstår att han ska lyfta på händerna också! så han står på alla fyra och kryper med benen men står ändå helt still. haha ^^


<3

2 kommentarer:

Josefin sa...

Ha ha ha... övertänderna först. Vad gulligt! En kompis barn fick hörntänderna först. LOL Vampyr?

Fast Henrys på överkäken ser man nästan aldrig. Bara när han tokflinar om man ser typ underifrån.

saralovisa sa...

Vad söta ni är!