09 november 2010

möhippa!

när jag väl hade masat mig upp på lördagen var det dags för
SARAS MÖHIPPA! :D

vi var kallade att infinna oss hos paulina klockan 17 och ta med vår favoritchoklad!
eftersom vår fina brud är på smällen var det en gravidanpassad möhippa - hemmaspa, ansiktsmasker, hårinpackningar, sex and the city och choklad i massor!


gömma sig ^^


surprise!!!


sara fick klä upp sig i sin finaste morgonrock och handduk ^^


sen högg vi in på CHOKLADEN!


sara fick (choklad!)ansiktsmask, fotmassage, presenter, pengar och presentkort till att vara lite extra vacker på bröllopsdagen!


tror att hon var en ganska nöjd brud sen ^^


var bara tvungen att låna den här bilden på saras härliga min
när hon fick presenterna! :*



sen ville inte wege komma hem(!) (han var hon ante med bäbisarna)
så jag blev utlurad i dimman IGEN!


av mina fina kusiner, som sett nyktrare dagar! ;)
puss på er!



på söndagen var jag som sagt... inte pigg.
men en skogspromenad i det fina vintervädret gjorde det lite bättre :)

Inga kommentarer: