18 november 2010

luciafotografering

i tisdags var det luciabilaganfotografering i vk:s regi. hade väntat mig att få stå i kö en timme eller två, speciellt eftersom pga hardys mat-och-sov-klocka kom vi inte ens i tid (hade tänkt vara där i god tid innan till och med). men vi behövde bara vänta en halvtimme!

här har vk ett bildspel från dagen, vi syns på tre bilder!
haha, små linslusar som emma sa ^^
jag tror att fotografen tyckte att hardy var väldigt söt faktiskt :)




hardy träffade en söt tjej ^^


josefin och henry var på plats först av alla!


henry på donken! klart man är glad då! ;)


hade inget ombyte till hardy så han fick följa med
och handla i sina julkläder ^^
sötprutten!


sen igår bjöd josefin mig på nya harry potter!
den var jättebra (obviously), men väldigt ångestig Oo
jag (skäms nästan att säga det) har ju inte läst böckerna, så jag var ju jättetaggad innan för jag visste ju inte ens vad som skulle hända! och nu håller jag ju på att DÖ för man måste vänta ända till sommaren innan nästa kommer!!
men, sista boken går ju faktiskt att läsa!
hehe
så jag ska se till att göra det nu!
vill egentligen läsa alla, men jag gjorde aldrig det när jag var liten, och sen var jag "team lotr" och vägrade harry potter, och nu har jag aldrig tid! Oo
men en bok ska man väl lyckas med i alla fall!
dock vill jag läsa sagan om ringen (för det är mysigt) och narnia (innan nya filmen kommer!).. huur ska man ha tid?!
det är roligt att det heter mammaledig.
man är ju inte direkt ledig :P
kanske om man har världens lugnaste barn, eller ett som kan roa sig själv!
men det har inte jag :P
haha

det här hittade jag förresten i förrgårmorse:


och har hittat varje gång han vaknar sen dess!
lilltoken
alldeles för tidigt för att börja ställa sig upp tycker jag! ><
störtkruka nästa!

åh, just ja!
hardy har typ fått tre tänder på fem dagar!
inte konstigt att man är lite arg då! ;P

Inga kommentarer: