12 november 2010

fredagsmys Oo


ni vet fredagsmysflygvärdinnan?
("det är dags för fredagsmyys, om det så är det sista jag gör!!")

det är så jag!

fast lördag. i alla fall nu när jag försöker vara nyttig på veckorna och bara ha en godisdag.
men jag är helt besatt av fredags/lördagsmys!
får jag inte äta god middag och nånting gott på kvällen på helgen känns det typ som att livet inte är värt att leva!
helt seriöst!

det är inte så bra Oo
men vad ska man göra? ><

det är därför jag inte är så bra på att banta, haha
gick ner 10 kg på 4 veckor med nutrilett, men sen dess har jag gått upp 1kg, ner 1kg, upp 0,5kg, ner 1kg osv osv
så jag ligger fortfarande på samma vikt som för 6 veckor sen! (då jag slutade med nutrilett)
faaaaail

1 kommentar:

Josefin sa...

Ja, men grejen är att Bobo lovat att jag skulle få vara på frysavdelningen istället för Håkan (vilket är heltid). Sen när dom satte en ny kille där istället för Håkan så lovade Magnus igen att jag ändå skulle få lika många timmar som Håkan har på sitt schema (5 h i veckan mer än mig) och nu har jag inte ens fått det. Jag har precis 80% som vanligt.

Jag är också besviken på att Håkan verkar tappa sitt jobb på sin avdelning på grund av att han väljer att vara pappaledig. Hans tider verkar bara vara kassa-tider. Egentligen har dom väl inte rätt att göra så? Man ska få komma tillbaka till likvärdiga arbetsuppgifter efter föräldraledigheten enligt föräldraledighetslagen. Eller har jag fel?