25 september 2008

90 dagar kvar ^^

jag känner mig ensam när jag inte har en massa saker att göra Oo
och iris bara sover
skulle kunna göra ett arbete, men jag vet inte. det ska inte in på över en vecka och det är nice att vara ledig. men jag vet inte vad jag ska göra :O
har haft så fullt schema typ senaste halvåret så när jag väl får tid över blir jag så förvirrad!
jag vill bli full!
typ nu!
men måste vänta tills imorrn!

annars så har jag bestämt att jag ska jobba med ungdomar när jag blir stor!
tänkte jag.
fast jag hade ju iof redan tänkt att bli barnmorska på ungdomsmottagningen. och föreläsa om preventivmedel för småbarn som tycker det är jääätteeepinsamt ^^ höhö

snart har jag ätit upp en hel godispåse.
inte bra inte bra
men redovisningen gick bra, vi överlevde!

nu känner jag att jag svamlar.
ska hitta på nåt vettigt.
typ spela tvspel ^^

1 kommentar:

Jasmin sa...

jag vill ju bli full med dig! muh.