02 september 2008

sjukling och nätshopping


idag är jag sjuk
förkylningen har tagit mig :(
roligt att jag sa i lördags att jag aldrig blir sjuk nuförtiden och att jag var säker på att jag hade klarat mig ><
arg

men jag tröstar mig med att shoppa kläder <3
och tänkte på en sak
varför har ingen kedja kommit på idén att kalla tjockisavdelningen för "bootylicious"?
det vore ju asbra, då behöver man inte känna sig som en flodhäst bara för att man råkar gå in på "big is beautiful"-jag-är-vacker-words-can't-bring-me-down-fast-egentligen-vet-jag-och-alla-andra-att-jag-är-en-tjockis-avdelningen!
för det är ju inte bara tjockisar som kanske behöver köpa 44 ibland, det finns folk med sjukt snygga ass som aldrig kan köpa byxor för att det är för pinsamt att behöva shoppa generous kläder.
"bootylicious" skulle dessutom få tjockisarna att känna sig snygga på riktigt, och stolta över att ha kurvor, inte bara intala sig själva att de är det (för jag tror man vet innerst inne att man är tjock) (jag vet då alltid det) (men jag ska bli snygg nu! (igen)) (när jag har blivit av-förkyldad) (parentes-tics!) (make it stop!) (AAAH)

1 kommentar:

Jasmin sa...

du är redan snygg! wä.