18 september 2008

bröst och orgasmer


åh
jag vill ju jättegärna gå ner typ en miljon kg och bli assnygg.
men
jag älskar mina bröst just nu!
alltså jag har bröst! it's so amazing!! kan inte klaga på att jag har små bröst längre(har jag märkt efter att ha jämfört med andra)!
och det är så sweet! jag har typ längtat efter det i hela mitt liv!!
men
det är ju bara fett! det är bara lur!
om jag går ner i vikt kommer de lämna mig!
so sad :(

annars tänkte jag bara att jag förstår inte problemet som frenchy tog upp på twoforeone nyss. hon kan alltså få orgasm själv men inte av en kille. so? så länge man kan få orgasm är det väl inget problem! bara att njuta av sexet och sen se till så att man själv kommer, orka vänta på att killen ska ge en fyrverkerier eller vad man nu väntar på?
alltså, om man har en pojkvän har man ju tid att lägga ner på att lära upp honom, men kör man bara one-nighters så försår jag inte varför man skulle bry sig om han lyckas få en att komma, bara man kommer!
och om han tycker det är ett problem och typ blir sur för att inte han får göra det är det nog bäst att hitta en ny kille med lite mindre hybris. eller ta ner honom på jorden, alldeles för många män verkar ha fått för sig att de är guds gåva till kvinnan (och sen alltid visar sig vara all talk).
bara för att man har fått EN tjej att komma betyder inte det att man är the clitmaster!!! kvinnor är sjukligt komplicerade, vi förstår inte ens oss själva ibland. män borde sluta förvänta sig att de ska lyckas, vi har ändå känt "oss själva"... hela livet. ni har känt oss en kväll!
ni borde vara glada för vår skull om vi kommer överhuvudtaget!

så.
nu har jag haft tillräckligt med åsikter.
borde plugga.
fast jag kan ju hämta tvätten först...
och äta lunch...
och städa...
><

2 kommentarer:

Jasmin sa...

haha WORD. det här inlägget var det bästa någonsin. shit vad mycket du har bloggat. jag har missat en massa inlägg :O

dina bröst är bra! dom är bra om du går ner också. pff :)

malin sa...

hehe tack ^^
har varit "ledig" från skolan en massa och suttit en massa vid datorn, då blir det lätt att man skriver!
tack igen ^^