28 september 2008

just dance (fail)


godmorgon

i fredags hade vi tjejfest och jag är typ fortfarande bakis. najs.
jag och puma styrde upp fast vi tvingade sanna att vara hostess. heh. sanna är snäll ^^
sara och paulina var där och jag blev överlycklig för det var hundra år sen!
det blev mycket "iiiiiiiiiiiiiiiih heeeeeeeeeeeeeeeeeeej! iiiiiiiiiiiiih!" på typiskt tjejmanér ^^
sen gick vi till pipes och det är väl där på golvet nånstans jag har lämnat mitt minne för sen gick det utför. minns att vi hade tappat bort en massa flickor men i alla fall jag, puma och hanna for hem till oss (där wege och cristoffer var). sen blandade jag världens största drink som förmodligen smakade apbajs (men jag tyckte den smakade saft) till ricky som också kom hit. sen minns jag på riktigt inget mer förrän jag spydde upp ungefär 300 liter i papperskorgen.
tydligen däckade jag och partyt fortsatte några timmar utan mig.
pinsamt.
pricken över i:et var väl att vi glömde iris ute på balkongen.
sjukt pinsamt! Oo
men hon verkar inte ha fått några allvarligare men av det.
Oo
men det var roligt så länge det varade! hoppas alla andra hade trevligt och förlåt om jag var pinsam eller överföll någon med norra halvklotets största ASS.
><

nu ska vi fara och äta ännu mer bakismat (gadde bakismat igår: surströmming! eh)
sen kanske spela ROCK BAND som äntligen har kommit. wö!

87 dagar kvar ^^

Inga kommentarer: