13 september 2008

a kiss on the hand...



men grow cold as
girls grow old
and we all loose our charms in the end
but square-cut or pear-shaped
theese rocks don't loose their shape
diamonds are a girls best friend!


amiclubwear tar knäcken på mig!
så mycket kläder!
så mycket out of stock! :(
så mycket pengar jag vill ha!
(diamanter funkar bra också!)

var på kisseutställning i luleå idag!
många kissar!
krrrr
iris kommer nog få det svårt på utställning.. för smalt ansikte och så hennes dumma fläckar på bakbenen!
stackars :(
men ska i alla fall försöka ställa ut henne. när det nu blir, för man måste anmäla sig ungefär ett år i förväg för alla utställningar! Oo

sen har jag viktångest.
gav upp på shakearna ikväll.
det är inte det att jag inte pallar att vara hungrig, det är det att jag tycker shakearna är så äckliga att jag får kväljningar när jag ska försöka få i mig dem!
måste finnas nåt annat sätt Oo
men jag kommer förmodligen vara tjock hela mitt liv. lezen.
:(
känner mig som en dålig, tjock hora ikväll.
men å andra sidan mår jag ungefär lika mycket bajs när jag äter shakear eftersom jag blir så trött och deprimerad.
och mat is teh shit.
så jag får styra upp på nåt annat sätt.
helt enkelt.

snart sova!
varit uppe sen 6!
måste bara gå igenom 17 sidor till på ami!
ah!

Inga kommentarer: