17 september 2008

plugget

nu skolkar jag igen. jag är en dålig människa Oo
roligt att "skolka" och "skola" nästan är samma ord...
det kanske är meningen att man ska skolka innerst inne!
eller så är skolka en bättre version av skola eftersom det har... fler bokstäver!
eheh.

men jag skolkar för en bra anledning (typ) - för att plugga. heh.
föreläsningar är rätt värdelöst.
har varit det den här kursen i alla fall.
måste ändå läsa 100 000 sidor i alla böcker. så det spelar ingen roll.

annars är jag stressad.
känns som att jag inte hinner med att leva mellan alla föreläsningar, allt plugg, matlagning, jobb och träningstvång. min reaktion är då att skita i allt för att jag är stressad och mår dåligt av det vilket leder till att jag blir ännu mer stressad eftersom allt läggs på hög.
dålig människa som sagt.
><

nu måste jag plugga.

Inga kommentarer: