15 september 2008

amiclubbög


omg
puma gick nyss hem. vi har suttit sen 8 och bråkat med amiclubwear. ALLT är i princip slut!
så vi måste
1. komma över besvikelsen att inte få det vi redan hängt in i vår mentala garderob,
2. söka igenom 728 368 sidor efter nya grejer!
sen så kommer det också fram att man MAX får handla för $400!
wtf?!
så vi ska behöva göra två ordrar och betala $170 frakt x2??
tror inte det.
så vi tog oss ner till $399,81 (pwned) och beställde.
och nu blev vi färdiga.

sjukt trött.

dock inte slagen!
är galet sugen på att shoppa (och tröstshoppa eftersom jag inte fick en massa grejer jag ville ha från ami), taggar att fara på stan imorrn!
och taggar sthlm till helgen som fan! :D
synd bara att jag är tjock. blä.
(men det är så värt det att äta mat)

jag hatar när allt jag är sugen på att ha plötsligt blir högsta mode.
läser någon mina tankar? wtf?
arg.