18 september 2008

girl's night


ikväll har jag varit otroligt girlygirl och sett 27 dresses med katherine heigl. för wege skulle lägga sig übertidigt och jag fick välja film själv. och jag gillar katherine heigl, inte så mycket i grey's anatomy men som romcom-skådespelerska. vilken iof är konstigt eftersom det var i grey's anatomy jag "hittade" henne.
oh well
det jag ville säga är att jag förstår att amerikaner bara har ett genomsnittligt iq på 0,5 och att de har alldeles för mycket att tänka på i och med att de är störst, bäst och vackrast i världen men är det så jävla svårt att lägga dit en liten ring på å:et i malin åkerman????????
i en x-antal-miljoner-dollar-produktion tycker man ju att de åtminstone kunde animera dit en om de inte fixar att få fram ett å på sina avancerade, dock något begränsade tangentbord.
arg.
annars var den bra, på ett sånt där trevligt lättsmält sätt. ibland älskar jag bara att se på filmer som man verkligen inte behöver tänka alls under.
men det känns som att jag behöver sätta mig och ha ett litet filmmaraton, massor med filmer jag vill se fanns på hyrfilm nu! har inte sett film på hundra år!
hinner aldrig. lezen :(

nu måste jag lägga mig, ska upp typ 6 imorrnbitti och packa för somliga lägger sig så tidigt. nämen. mitt fel att jag skjuter upp det. men faktiskt inte mitt fel att jag är som effektivast på kvällen/natten. blir bara lite jobbigt när wege måste stiga upp 04:45! Oo
ja ja
sova.
godnatt!

(klockan är 23:06 nu inte 12:17 men okej Oo)

Inga kommentarer: