04 september 2008

tidsvill

haha jag blev nyss ägd. trodde att klockan var typ mitt i natten för att wege hade sagt "ska vi lägga oss?", hunnit borsta tänderna och allt sånt, plus sovit i en timme kanske... och precis som jag stressar och ska stänga av datorn upptäcker jag att hon är 22!
laal
man får konstig dygnsrytm av att ha en pojkvän som stiger upp 4:45 Oo

idag har jag suttit vid datorn hela dan, från typ 10 till nu!
för jag fick SPORE med posten idag!
som jag har väntat på det spelet :D
och det var fett kul!!!
och imorrn är jag ledig, så det blir nog en rätt.. stillasittande dag då också ^^

nörd ftw! ^^

något som inte är ftw är dock universitetsbrudar...
1. de har ryggsäckar
2. de har bekväma kläder (typ vindjacka och mysbyxor) och gympaskor!
3. de har CYKELHJÄLM
varför är det såhär??
jag förstår inte.
jag skulle aldrig gå ut bland folk så!
det är nästan plågsamt att vara i närheten av universitetet! (vilket vi är hela tiden eftersom vi bor på berghem) Oo
rädda mig!

och rädda mig från min misärkurs och min misärlärare!
jag förstår ingenting :(

men i helgen är jag i alla fall LEDIG!
för första gången på typ hundra år inget ica!
glad :)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har jämt mysbyxor och gympaskor, eller sneakers.. Typ på stan (påväg till jobbet), på maxi, hemma i soffan.. Råbra och svinsnyggt! aj löööv the lodisstajl :)