24 september 2008

men nej

igår var jag gladast i världen för att jag var färdig med mitt skolarbete och att jag inte hade några måsten och jag var ledig en hel dag!
sen fick jag dessutom världens bästa lönebesked och fick veta att jag inte skulle jobba idag heller och höll på att spricka av lycka!
men sen ringde en tjej från ica och frågade om jag kunde hoppa in idag och det tyckte jag väl att jag kunde då.
och nu har jag insett att jag inte alls är förberedd på redovisningen imorrn och att jag inte kan ägna hela kvällen åt det eftersom jag ska jobba Oo
roligt hur livet kan skratta en rakt i ansiktet sådär.
och att man aldrig någonsin får vara nöjd!
nej nej
livet är inte gjort för att man ska må bra, varför skulle man få göra det? då kanske man skulle bli lycklig, hemska tanke!

blä
är inte lika deppig som jag låter. bara lite arg.

och så fick jag en ångestattack över att jag aldrig kommer få vara ung igen efter att ha tittat på lite fjortisbilddagböcker. ><
bland annat en som hade jättefint vitt hår och jag bröt ihop för en sekund över att jag ska färga bort mitt snart.
men å andra sidan är ju en av anledningarna till att jag gör det att det börjar bli alldeles för många som har det.
det är bara lite sorgligt eftersom det är så fint.
men det ska nog bli fint sen också. hoppas jag. långt ska det bli iaf. om typ hundra år :(

nej nu ska jag rycka upp mig!
bara 4 timmars jobb ändå!
och imorrn blir det PNEGAR!
:)

1 kommentar:

Puma sa...

varför kan jag inte kommentera kissed a girl-parodin nedan?! O.o
Den var sjukt rolig iaf! jag garvade! Det var sjukt likt ellen!