14 september 2008

bajs...

nu ska jag vara fräsch och skriva om...
bajs.

har tänkt på den här diskussionen om kvinnor bajsar eller inte (alternativt att vi bajsar men endast hallonbåtar, sagt av en av alla intelligenta män här i världen).
många har på senaste tiden joinat the bajsside så att säga, alltså kvinnors rätt till bajs. att män måste kunna acceptera det osv.
inte så sexigt inser jag, men inte desto mindre sant. vissa killar tycker det är helt naturligt, medan vissa imbeciller gör uttalanden som
"alltså sorry, men jag såg min flickvän skita en gång och efter det hade hon tappat ALL sexighet!"

men det jag tycker är intressant är det att ingen tar upp män och bajs!
tror killar att bara för att de är så "naturliga" tycker vi att det är vad, sexigt? när de skiter utan att skämmas?
att det är gulligt? när de fiser och drar bajsskämt?
nja.
alltså sorry
men att höra en man släppa iväg en mindre atombomb med tillhörande plums är inte särskillt sexigt det heller.
att inte kunna gå in på badrummet på en timme utan gasmask får oss definitivt inte att tänka på naturligt, djuriskt sex.
inte att kramas heller för den delen.
så godmorgon
bajs tillhör alla
och det är lika ofräscht när vem som helst gör det!

inte ens johnny depp/brad pitt är sexig med skinkorna på ringen!
så sluta tro att män är bättre för att ni är "naturliga" och aldrig bryr er om ert utseende, ni är lika gross som vi skulle vara om vi bara sket(!) i allt.

(inget påhopp på älskling, jag accepterar BAJS som det äckliga men oundvikliga inlägg i våra liv det är.)
(däremot ett påhopp på idioter som tror att det är lugnt att killar skiter över hela världen medans tjejer alltid ska vara små rena fräscha blommor med sommarängsdoft Oo)

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha SANT!
fyfan vad rolig du är!