03 september 2008

grannsämja

jag hatar vår granne.
det måste sägas.
varenda gång man är lycklig för att ha ett par timmar på dagen ledigt (varför känner man sig alltid ledigare om man är ledig på dagen än på kvällen?) så förstörs det alltid av att den jäveln ska spela musik på så hög volym han bara kan. och det är inte vilken musik som helst, det är nån helvetesblandning av typ gyllene tider och bryan adams-musik!
JAG DÖR
eller dödar honom. helst.

misstänker att han dessutom är typ arbetslös slacker som har importerat en thailändsk hora (varför skulle han annars sitta hemma hela dagarna och spela musik medans hon jobbar och de bor tillsammans i EN ETTA trots att de är runt 35-40?!)

därför sitter jag nu och försöker överrösta honom med lite prima black metal.
vilket i och för sig inte är helt kul för mig eftersom jag helst lyssnar på annat. men jag måste ju ta fram det tunga artilleriet så att säga.
><

och det är också därför vi måste ha en fet fyllefest här snart.
kom och hjälp oss spela öronen av honom!

arg

Inga kommentarer: