09 september 2008

bilddagboken...

fan vad less jag är på den jävla skitsidan.

först tar de bort en massa bilder från min och pumas dagböcker (eller vad det heter) och vägrar svara på vad det är för fel på dem! det står bara att de bryter mot reglerna men det gör de inte! det finns bara en regel mot nakenhet men de har tagit bort en massa underklädes- och bikinibilder!
jag är så arg!
(dessutom har de lämnat bilder på killar med bar överkropp!)

sen nu så funkar mina bilder tydligen inte längre! det är bara en massa såna där röda kryss i en vit ruta!
så all jävla tid man har lagt ner på att lägga upp och sortera och kommentera är bara waste!!!

alltså jag är ju arg främst för att jag verkligen har tyckt om bilddagboken och att kunna ha den som fotoalbum och minnas vad man har gjort då och då. och, förstås, se vad alla andra gör!
men nu får man väl lägga ner.
så besviken.

bara grädden på moset på den här skitdagen.
jag hatar den här tisdan.
jag hatar den här veckan.
jag hatar mitt liv.
usch.

hoppas jazi kommer snart och cheer:ar up mig lite!
tvspel ftw

1 kommentar:

Puma sa...

var inte lezen :( ät mat så bir du klad! snart är du smal då kan vi tjöga! (logiken där)