08 september 2008

all grown up

alltså
hur vuxen och tråkig är inte jag?
sitter just nu och kollar på villorhemnet! Oo
men jag längtar tills jag blir vuxen och har bäbisar och barn och kissar, och då måste man ju ha ett hus!
jag gillar att planera Oo
pappa gillar inte när jag planerar, han får psykbryt och säger att jag måste leva först. :P

men varför är det så fel med att skaffa familj och typ villa, volvo och... vkisse (ragdolluppfödning! krr), är vad jag vill och längtar efter? varför måste alla vara likadana och vilja "se världen" och "leva livet"?
jag är inte intresserad av att se världen, jag har accepterat att jag är en inskränkt norrlänning. visst vill jag resa utomlands, men typ charter med bamseklubb till barnen! ;)

jag vägrar skämmas för att jag inte är "cool" och inte vill supa skallen av mig tills jag är 30 och bo i australien ett år eller göra praktik i zimbabwe! jag vill göra klart min utbildning och skaffa bäbisar och leva med wege tills jag dör! det är vad som gör mig lycklig att tänka på!
basta!

dock är jag rädd att jag börjar bli en lite tråkig kompis.
förlåt :(
ska bättra mig!
även om jag kanske hellre är hemma och har myskväll med älskling än går ut på krogen innebär ju förhållanden att man får offra sig lite, och om alla tycker att det är roligare på krogen hänger jag med då! för jag tycker om er! och jag vill vara med er!
även om jag är en tråkig fis ><

(i och för sig har jag börjat om med xtravaganza nu så jag kan inte dricka alkohol >< men ändå!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller med dig! Mina drömmar är ju också att skaffa barn och leva här med andreas, men alla verkar tycka att hur kan man inte vilja resa utomlands och bo där i typ nått år! thats not my kind of life! :)

jag är kass på att komma och hälsa på!

kram kusin emma