24 september 2010

bodyshop

sweeeeeeet
hade gått ner 2,7 kg den här veckan!
naajs
(jag är ju ganska najs!) (injoke :P)
bara en vecka kvar av dieten nu!
men sen kommer det jobbiga. 10 kg till på 9 veckor är planen!
klarar jag det? Oo

ohwell
igår var jag på bodyshopkväll med FL-mammagruppen!


mona och agneta på bodyshop, samt vår initiativtagare malin!


vi fick söta cupcakes!


sen var det dags för ansiktsmask!
min allra första ever! :O
(har inte vågat prova dem jag fick av er sara! sa ju att du skulle bli tvungen att komma hit och göra den på mig, hehe)


danni i sin mask, honung och.. vaddetnuvar
jag fick aloe vera för min hud är världens torraste ><


vi fick veta mycket..
mycket om hur man döljer spåren efter vakna nätter, special för mammor :P


sen blev det sminkning också!


jättekul att vara värsta fin och sminkad, speciellt för oss som i princip aldrig gör det, men det kändes som att det skulle ha varit en fredag eller lördag så man kunde gå ut sen eller nåt!


kom hem och försökte fota sminket men det gick typ inte!
när jag såg mig i spegeln tyckte jag att jag såg hypersminkad ut,
men det syns ju knappt på bilden!
eller gör det det? Oo


fick i alla fall med mig väldigt mycket grejer hem....
men de var duktiga försäljare, det får man väl ge dem! ;P
även goodiebag och grejer ^^


dessutom tror jag att det var första gången ever jag KÖPTE smink! :O
slog på stort och investerade i en concealer! (ooh!)
annars äger jag bara: mascara, en jättepalett med ögonskuggor (orka betala för flera små liksom?) och några gratisögonskuggor (orka betala överhuvudtaget? haha :P)
har betalat för mascaror några gånger, men annars har jag i princip fått allt smink jag äger i julklapp t.ex, eller för att mamma kommer hem med gratisgrejer från sina businesstrips :P

det blev ju som jättefint igår, men jag känner mig själv och jag skulle ALDRIG orka sminka mig med flera lager över hela ansiktet Oo
det är väl en vanesak i guess, men jag iiiiids inte!! ><

däremot blev jag sjukt ägd av deras hudvårdsprodukter!
jag klagade på att min hud (i ansiktet) är torr och inte tål knappt några krämer alls, och så la agneta en aloe vera-mask som skulle vara supersnäll. men när jag hade tvättat bort den var jag ändå helt rödflammig! men hon sa att det var för att min hud inte är van vid att få saker på sig överhuvudtaget. sen lurade de på mig att köpa mask, rengöringsmousse och serum och jag tänkte undermedvetet "det kommer aldrig funka, allt är fejk här i världen"... men alltså! idag är min hud så mjuk så jag bara sitter och stryker på kinderna hela tiden! haha!
helt amazing!
jag blev totalägd!
har alltid tänkt att hyn mår bäst av att vara helt ren och inte få nånting på sig överhuvudtaget, men gewd vad fel jag hade!

bodyshop ftw! :D

1 kommentar:

saralovisa sa...

Guuuuuuud vad jag hade velat vara meeed!!!! Herrejisses vad kul!
Åh älska angneta hon är kung!
Dom är dom skickligaste försäljarna jag vet! Man är chanslös!
Kanske bra att jag inte följe med men tanke på att jag inte ens hade kunnat köpa något hur mycket jag än ville. Jag hade nog börjat grina!

Jamen vi måste ha spakväll också nån kväll. jisses kvinna! Lär dig att använda ansiktsmask! Det är ju den underbaraste vardagslyxen!