16 september 2010

revenge

hardy hämnades på mig inatt
för att jag var uppe sent och förutsatte att han skulle sova. vilket skämt morsan!
><

00:40 gick och la mig (mitt fel, i knows)
01:50 - 04:20 hardy LIGGER VAKEN och bökar och bökar och gnäller och till sist gråter och skriker, trots att han har tutten i munnen (som jag typ måste hålla fast annars spottar han ut den = gråter ännu mer)
06:15 hardy vaknar och får mat
08:00 hardy börjar sitt morgonbök = slut på sömn för mamma
flyttar över honom till min säng och håller i tutten + viftande händer så att han inte ska slå sig själv i sömnen och vakna :P
men han sov ändå så till 09:30 sen var jag så hungrig så jag chansade och steg upp för han verkade sova rätt hårt, och han fortsatte faktiskt sova själv till 10:10! helt amazing! :O

ja du lilla monster
vart ska det här sluta? Oo
hardy kommer nog aldrig få några syskon ><
(wege säger att om inte nätterna blir bättre kommer han inte palla!) (kommer ens jag att palla? Oo)
men det borde ju bli bättre när han blir äldre!
*hålla alla tummar som finns*

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Jisses darling!!!! Gaaaah han tär verkligen på er nu. Gullungen.. varför vill han inte sova?

Puma sa...

hm... när ebba var 2 år hade mamma som längst sovit 5 timmar i sträck. Thats kids 4 ya! Energidryck is the keyword!