07 september 2010

dag 2

HJÄLP vad trött jag är!!!


var ute och gick i 3 timmar, aaah
promenerade i rask takt (fan vad less jag kommer bli på att säga det Oo får börja kuta istället ><) med barnvagnen till coop och fyndade ASBILLIGA kläder!
allt kostade mellan 10 och 40 kr! :O (utförsäljning)
men det var bra, behöver ju lite sommarkläder i (typ) storlek 74 helt plötsligt, istället för alla vinterkläder jag har köpt redan!

mmm kanarieöarna ^^

efter coop (där jag också stockade upp med naturdiet) gick jag till skohuset.
men jag blev oimponerad. och hardy var less.
så då gick jag i rask takt (...) hem, fast åt andra hållet, runt "ersbodaängarna" och sen förbi mariebergsskolan och sen uppför dödsbussbacken och sen till mariehems centrum och hämtade ut paket!
(jag blir TOKIG på laredoute som skickar tvåhundra paket eftersom det är olika leveransdatum på olika grejer!! ><)

åååhh sen kom jag hem och dog
i vår nya soffa :D
wege tog hem en från nån utställning han hjälpte till att riva ner idag!
den är fin och brun och gul och sjuttiotalig ^^ (ja jag gillar sånt Oo)

men grejen är
sen dog jag inte mer, utan tog tag i och sorterade in alla räkningar och viktiga papper jag har fått sen vi flyttade hit (november ifjol!) i pärmar!
sen möblerade vi om och fick plats med nya soffan!
(plus att jag styrde upp en massa samtal jag har skjutit upp och bytte bilförsäkring och grejer imorse!)

poängen är att jag är stolt över mig själv ^^
ÄNTLIGEN
efter tvåhundrasjuttioelvatusen dagar då jag har haft ångest över att jag INTE har styrt upp en massa saker!

men det är bäst att sysselsätta sig så att man inte märker hur hungrig man är Oo
kuurrrrrrr

men smal ska jag bli!
sådetså!

nu måste jag sova!
problemet är att jag kommer ha sån satans träningsvärk när hardy vaknar att jag inte är helt hundra på att jag kommer ta mig ur sängen Oo
min kropp är i chock! har enbart chillat och ätit i över ett år, och nu svälter jag den och tvingar den att röra på sig!
herregud! säger kroppen

jaja, håll tummarna för att jag kan röra mig inatt!
godnatt!

1 kommentar:

Josefin sa...

Åhå! Handlade du också barnkläder på Coop? Jag var också där och fyndade. Nu kanske Henry och Hardy matchar i vinter? Ha ha...
Jag kunde inte låta bli att köpa någon för stor sommarskjorta också som han kan ha på bröllopsresan till våren när vi åker till värmen.

Vad duktig du är som kommit igång med viktminskningsprojektet. Jag har släpat fötterna i flera dagar och haft ångest inför att börja. Idag har tagit mig i kragen. Det har gått bra hittills (i sådär 6 timmar). Får väl se när söt-cravingen sätter in på riktigt. Denna gång måste jag uthärda. Jag har varken lust att äta onyttigt eller RÅD.