28 september 2010

stän

idag har jag och hardy varit på stan
köpt presenter (i lööves the presents ^^) och lite julklappar (vara i god tid pwns ^^)
lämnat in en tavla som ska spännas upp på en ram

det börjar se riktigt mysigt ut här nu!
ska bara tömma de sista flyttkartongerna, nu när vi har fått upp alla små hyllor!
tog bara ett år... :P
men i lägenheten på berghem hann vi aldrig ens klart med allt, så det är ändå ett framsteg om vi lyckas!
får lägga upp lite bilder när allt är klart :)


spelade disneyfilmer på youtube
helt fascinerad! ^^


hardymonstret forsätter böka på nätterna..
det är heelt hopplöst Oo
ska prova en ny teori ikväll. välling trots att han inte är 6 månader.
om inte det får honom att sova längre än 2 timmar vet jag inte vad vi ska hitta på... suck
MEN
på fredag ska mina föräldrar vara barnvakt hela natten och jag och wege ska unna oss en kväll för bara oss, och sen ska vi få SOVA! båda två! en HEL natt!!
förstå så amazing!!!! ^^
hihihi
jag är så taggad!
^^

1 kommentar:

Josefin sa...

Stackare som måste ha barnvakt för att få sova! Jag hoppas det blir en härlig drömlös natt med obruten sömn för er. Vi har aldrig haft barnvakt åt Henry över natten, men vi får ju sova för det mesta ändå.
Idag var Håkan ledig och man känner verkligen hur man skulle vilja ha fler dagar tillsammans alla tre. Vi skrattade åt Henry tills vi hade hicka båda två när vi skulle gå och handla på ICA.