18 september 2010

dag 13

men skiiit
jag kan inte ha mina stövlar för att mina vader är för tjocka! Oo
aaah do your thing, nutrilett! öka!!
><

blev lite besviken när jag vägde mig igår, bara -2,2 kg :(
och nu var det ändå en hel vecka, inte bara 4 dagar.
men jag hoppas det är "andra veckan"-platån, som de alltid pratar om i biggest loser.
och så har jag ju varit sjuk och inte kunnat träna så mycket.
men jag kan ju som inte äta mindre, så nu får jag se till att röra på mig ordentligt!

ner på stan med emma snart!

var ute i gumboda igår och åt mat, åt tårta (inte jag förstås), lekte med småkusinerna och spelade spel!
mysigt!


hardy var snygg (som vanligt) när vi for^^


hej hej!


alfred fick presenter!


bland annat EN GUNGA!


han hade ju fyllt år!
(vi var bara nästan en månad sena...)


hardy fick också prova gungan,
sen fick han sitta där när vi åt middag :D


sen när barnen (äntligen) sov blev det spel!
"rita och gissa", sjukt kul! :D


simons awesome dammsugare


såhär mycket hann wege göra innan linda tog den!
svaret var förstås musse pigg! :P


nu ringde emma!
måste skynda oss!
ner på schtaan!

3 kommentarer:

Mimmi sa...

Shit, 2.2 är ju mycket!

Äter du bara pulver och tränar, eller hur gör du? :)

saralovisa sa...

Åh vad mysiga bilder!
MEN SNÄLLA RARA MALIN!!!!!!!!!
FATTAR DU HUR MYCKET 2.2 KG ÄR!!!!!!

Sv: Shit vad snäll du är, du ska alltid vara värst ;)

SZKL sa...

Ingen fara hörru...tänk inte mer på det här!! Man kan inte gråta över spilld mjölk och det var ju bara materiella ting lix ändå :)