20 september 2010

i helgen

LÖRDAG


bjöd på middag här
wege, emma, thea, anna, ante och hardy
william är på golvet, och jag bakom kameran :P


min imponerande portion
(tillät mig en avvikelse från nutriletten, det var ju ändå lördagsmyyys)


ante och anna dog av mättnad i soffan


sen var det dags för efterrätt!
mascarponegratinerade hallon!
hade aldrig provat det förut, och det kändes konstigt att bjuda på nåt
jag inte visste hur det smakade ens Oo
(kunde ju som inte smaka under lagandet pga diet!)


men det försvann då! :D


sen blev det uno
william hjälper till ^^


glada?
tyckte de var så söta med rosa och blå rutor! ^^

SÖNDAG


hälsade på tuva som hade fyllt år!


hardy vill ha mjölk ^^
och stina bjöd på marängtårta med blåbär! mmmm


sen fick vi nästan springa hem för vi trodde att ante skulle hänga på låset hos oss, eftersom jag hade skrivit mat klockan 18 på fejjan.
18:01 kommer vi hem, ingen ante?
åhnej! han har säkert varit här och farit hem igen eftersom vi inte var hemma!
jag kutar ner och msnbombar honom, inget svar
inget svar...
tillslut klockan 19 lagar vi mat ändå, och DÅ kommer det ett livstecken!
ante har sovit från 16 och inte ens sett mitt fb-meddelande!
laal
han tog sig hit och fick mat i alla fall! (emma är nämligen i gällivare i veckan, och jag äter inte mat Oo enklare att laga till 2 än 1!)

sen snöade jag in på att titta på utbildningar, program, kurser, KY osv...
faktiskt sugen!
inte än kanske.. (men då är det ju tur att min mammaledighet inte är slut på länge än! ^^)
men sen! jag vill BLI nåt!!!
vet inte varför, men det känns som att det vore så azm att kunna söka jobb med kvalifikationer!
haha :P

btw så är 3 doors down mitt nya "spela sönder"-band
väldigt otippat Oo
men bra!

annars är jag fett less på diet just nu.
och så FRYSER jag som FAN hela tiden!! ><
drygt att ha så lite energi nu när det börjar bli kallt!
kan typ inte ens ta i hardy för jag är så kall om händerna jämt :(
dåligt

Inga kommentarer: