21 september 2010

dag 16

guud vad jag tyckte alla var dåliga på att blogga idag (jag är mammaledig! jag kollar bloglovin typ en gång i halvtimmen! :P), men den man alltid kan lita på är ju förstås sara!!
kom just tillbaka från kvällspromenad och möts av inte mindre än 4 nya inlägg ^^
love to the sara!
^^
tack för att du gjorde min kväll, gulle ;)

annars är jag dödens död just nu
stått på crosstrainern och gjort intervaller, kämpat på det tyngsta samt hållit ut så länge jag bara orkade!
nästan som ett spinningpass, fast hemma ^^
(tack mimmi, för att du sålde den till mig! ;))
sen plankan, sen hann jag knappt hämta mig så började hardy gnugga sig i ögonen och gnälla så då var det dags att gå ut på promenad också!
pfui

nu är vi hemma iaf, och monstret sover och jag ska bara vilaaaa ett tag, sen dö i säng!

är det ingen som har nåt bra tips på collegefilmer?
har blivit jättesugen på det av nån anledning!
såg the rules of attraction idag (varför har de förstörd imdb?? :'C)
men det är typ den enda jag vet om... alltså inte high school, utan collegefilmer!
det måste ju finnas fler tycker jag?
give me tips pliis?

sova nu
hardy sov riktigt bra inatt, mellan 00-03 fick jag sova helt utan avbrott, men sen mellan 03-06 fick jag i princip ligga vaken och hålla fast tutten.
men sen mellan 06 och 09:30(!) fick jag också sova utan avbrott! :D
hoppas på nåt liknande, fast ännu bättre helst, inatt!

godnatt!

Inga kommentarer: