25 september 2010

dammit


jag undrar om hardy kände av min brist på ork inatt, för han sov riktigt bra :O
23:30 fick han mat, sen sov han till 04:00!!
men jag däremot vaknade ÄNDÅ en gång i timmen Oo
måste vara för att man är van, så jag trodde att minsta ljud han gjorde ifrån sig betydde att han skulle vakna.
sen bökade han bara en timme! (senaste veckorna har det varit 2-3 som man har varit tvungen att ligga vaken och hålla fast tutten och armar)
sen sov han till 06:20 och hade alltså varit utan mat i nästan 7 timmar!
alltså går det ju!!!
VARFÖR kan han inte bara vänja sig att vara utan och sova 6 timmar då??
är det nåt annat som gör att han vaknar och bökar? jag har alltid tänkt att det är för att han är van att få mat var fjärde timme :/
sen efter ätningen sov han till 09:00, men skrek helt plötsligt rakt ut några gånger Oo
utan att vakna själv, men jag vaknade ju.
så trots att jag egentligen borde ha sovit bra är jag astrött
just typiskt Oo
känns som att klockan är typ 07:00 fast den är 11:00
måste vara för att det är så mörkt ute också. alltså på grund av de tjocka fula molnen.
><
det är inget kul att gå ut och gå när det regnar!
men jag måsteee
aaah

1 kommentar:

isabelle sa...

Du jobbar på bra Malin :) heja heja!