10 september 2010

dag 5

vägde mig idag!
-3,7 kg på 4 dagar!
inte illa pinkat
haha :P

nutrilett is TEH shit ^^
även om det är äckligt
men det går riktigt bra nu, har lagt upp ett matschema som funkar, dricker bara äckelshake 2 gånger per dag (eller bara 1, hittade en soppa som var helt okej också!) sen äter jag bars och frukt/grönsak!
det funkar också läste jag!
och så får man nåt att tugga på! så den här gången ska det nog gå bra :)

hoppas jag kan bli frisk ändå bara, som sagt
det är så jobbigt att vara sjuuuuuk (falsett)

sen kommer ju förstås den riktiga utmaningen, när diet-tiden är slut och jag ska försöka fortsätta gå ner med mat och träning!
men jag hoppas att jag ska lyckas den här gången!
får dra en massa affirmations och grejer!
jag kan! jag kommer att klara det! jag kommer att nå min målvikt och bli frisk och stark! osv

fick hem ett par jeans idag som satt jättebra över benen, men inte gick att stänga över tjockismagen
men det är bra!
rimliga motivationskläder!
snart ska jag vara i dem! jag kommer att klara det!
hehe :)

(låter dock mycket mer peppad än vad jag är, irl låter jag ungefär såhär "åååh dödeeen jag vill inte vara sjuuuk jag är så trött jag vill ha maaat och ååh, godis! ben&jerrys! åååh!") :P

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Haha! Bamse är röd i själen :D

Tur att propaganda i serietidningar ändå bara förstås utav vuxna, som har någon nytta av det :P

saralovisa sa...

Du är duktig malin!!!!! :)
Hur länge ska du fortsätta med nutrilett?

Nej vi har ju inte det! Vad har dom för mat?=) Dyrt?