22 september 2010

hungrig

idag har jag/vi styrt upp en massa saker vi har skjutit upp!
ringt försäkringskassan, ringt ica, skrivit tackkort, köpt takfläktar, osv
IN YOUR FACE... eh, mig själv Oo

men det känns alltid bra att styra upp!
varför gör man inte det oftare?
bytte duschdraperi och matta i badrummet också så nu är det lite mer höst/vintrigt. (och det ser sjukt vuxet ut, allt är svart, vitt och mörkt trä! haha :P)
skulle ha bytt gardiner ja.. skiit
det kommer aldrig bli av ><
känner nåt slags ansvar att byta åtminstone mellan sommar och vintergardiner (och jul) nu när vi bor i hus..
men sen när jag börjar tänka på det blir jag tokig också!
aah man kan inte ha sommargardiner i slutet på september aaaaah
typ

ja ja, det får bli i helgen kanske

vet ni vad jag gjorde sen?
for på uttagning för postkodmiljonären! :D
såg i tidningen att det skulle vara i umeå, så jag tänkte whatt the hell ^^
gick inte asbra, men jag kunde väl typ 75% av frågorna i alla fall
men det var inte alternativfrågor, bara fyll i.. typiskt
hade ju inte varit helt fel att komma med!
men det lär ju inte hända, heh

för övrigt är jag sååå hungriiiiiig idag
alltså inte bara sugen utan HUNGRIG!
suck
less på diet.
11 dagar kvar.

samtidigt feedar jag wege och ante som en tok, haha
ante säger att han har varit så sjukt mätt den här veckan och att han har blivit bortskämd med så god mat!
kan det vara så att jag projicerar nåt på dem... typ min egen hunger eventuellt? :P

men alltså katrin zytomierska.
hon har fött barn för 4 månader sen och är skitsur för att hon inte är tillbaka på sin startvikt Oo
wtf
ibland undrar man ju


lilla hjärtat


...som sov som ett MONSTER inatt
han vaknade helt seriöst en gång i halvtimmen! Oo
jag fick sova en timme mellan 23 och 00 sen var det max 20-30 minuter i stöten HELA NATTEN.
aaaaaaaah

1 kommentar:

saralovisa sa...

Åh lilla vän!!!!!
Fan jag skule dö på din diet!Men fan vad duktig du är som har börjat rusta inredningen för höst oc vinter...
buhu jag har inte råd med det i år! Deppar järnet och ber till gudarna att jag ska få inkomst nästa månad.. bara så att jag har råd medn en ny badrumsmatta och kanske gardiner. Är det så mycket begärt?

Jag bjuder mer än gärna på maaaat! Jag är inge duktig på faiijtaaas eller hur det nu stavas. DU får lära mig!

Fan ta Katrin!!!!!! Om hon skulle vara nere på sin utgångsvikt efter 4 månader skulle jag slåå hennee!!!

Nu vart det ett hysteriskt inlägg.
MEN JAG KÄNNER MIG HYSTEEERISK BLAAAAAHAAAA JAG ÄR ETT MONSTER IKLÄDD MORGONROCK OCH DUNTOFFLOR!
Beware...