20 september 2010

whale

haha vilket bra val det blev!
(förutom sd) (obviously) (kalle anka-parti!) (farligt kalle anka-parti dock)

alliansen + miljöpartiet tycker jag låter rätt bra ändå.
om jag fick bilda regering skulle jag nog göra den av fp (för skolan och de äldre) + c (för västerbotten och landsbygden) + mp (för miljön och ett "ungt" tänkande)
men det är bara utifrån mina medelmåttiga politikkunskaper (eller partikunskaper snarare)
jag skulle aldrig vilja ha moderaterna som självstyrande!
eller nåt annat av de partier som finns heller för den delen

jag förstår verkligen inte hur man kan vara med i ett parti!
alltså ni som är det, tycker ni verkligen exakt som ert parti på alla punkter?
går det att få en sån matchning? Oo

känns helt omöjligt för mig!
ofta är det bara nån fråga här och där jag håller med om.

men men
jag skulle ju inte skriva om politik!
för jag är så stöööört less
nu är valet gjort, hjort är gjort!, och kan vi sluta whina nu?
><
(ja, jag veet att politik är det viktigaste i världen, men jag är LESS)

Inga kommentarer: