15 september 2010

urs burs

bläää
kräks på politik! make it stop!
på söndag får ni ge er!
:P

blää
för min mage också! den har gjort ont hela kvällen :(
inte nog med att jag alltid ska vara mer eller mindre hungrig eller illamående, ska man behöva ha ont också?
jobbiga diet... men på fredag ska jag väga mig igen!
hoppas det blir motiverande!


ett stycke cp-katt!

nu måste jag lägga mig
herregud
varför är jag uppe nu?! bara för att hardy har sovit bra (bra i vår värld iaf (nästan 4 timmar i sträck, score!!)) i två nätter!
döden

snart helg!
känns som veckan har gått fort!
snart inne på tredje veckan på diet! dock varken gått på prommis eller tränat idag. dåligt. :( men det var ju så oerhört omysigt väder :(
(iof gick en liten söva-bäbis-promenad! alltid nåt!)

ville shoppa kläder åt wege idag (all shopping är kul! och jag får inte åt mig själv, en av belöningarna jag ska få för avklarade viktmål sen) men när jag lämnade datorn i 5 minuter startade den om sig själv och jag tappade alla grejerna jag tittade på Oo
tar det som ett sign Oo

men men
sova var det!
godnatt!

ps,
just stop whining!

Inga kommentarer: