24 september 2010

sleepdeprived

usch
jag borde gå och lägga mig
men jag vill inte. har typ ångest för att gå och lägga mig! Oo
det känns nästan mer lockande att sitta vaken och ta hand om hardy än att just hinna somna och sen ryckas upp ur sömnen om och om och om och om igen..
och ikväll är wege ute och dricker öl så jag får ingen avlastning inatt heller.
blää
varför måste det vara såhär?
varför kan du inte bara sova lilla älskade?

det värsta är att det blir inte bättre heller, det har snarare blivit värre och värre sen han fyllde 3 månader.
nånstans måste det ju vända tycker man?

ja ja
det är verkligen sant det där uttrycket "hoppet är det sista som överger människan"
varje kväll hoppas jag på att det ska bli en bättre natt, och hur hemsk den än blir hoppas jag lika mycket nästa kväll!

hoppas!

godnatt

Inga kommentarer: