20 januari 2011

9 månader


tänk att idag är min lilla gos 9 månader!
nu har han funnits här på utsidan lika länge som han låg i magen!
herregud! :o
det känns då helt klart som att han har funnits härute längre! men det är ju tur att man inte är lika höggravid som man är på slutet hela graviditeten!
första 3 månaderna märker man ju typ inte. förutom illamåendet då Oo

just nu är jag heeeelt död
jag och emma har tränat FETT HÅRT ikväll, haha!
vägning imorrnbitti, hoppas jag inte har gått upp i alla fall Oo
har blivit alldeles för mycket "fusk" (tillåtit mig kolhydrater) i veckan :/
ja ja,
vi ser väl imorrn!

nu ska jag gå och döööö

4 kommentarer:

saralovisa sa...

Det är verkligen helt sanslöst! Stora killen!!! :)

Håller tummarna för dig imorgon! :)

SV: Jamen eller hur. SIMON SKYNDA!

mimmi sa...

Jag har bara.. 6 månader kvar.. ;)

emma sa...

ja alltså det är helt sjukt att jag har tappat så mycket kring låren!! hur feta ben hade jag innan liksom? tycker dom känns tjocka nu!

och ja helt otroligt att dom har funnits så länge på utsidan småpojkarna :)

Mimmi sa...

Haha jaa! :) Tack tack tack så mycket! :D Känns riktigt kul faktiskt, och lite nervöst!