28 januari 2011

fail (men vad ovanligt!)

hade gått upp 0,3 kg... wäh :(

ja ja, wtf, det är fredag, jag orkar inte ångesta!
ska vara hård mot mig själv och bara unna mig 1 fuskkväll i veckan! ICKET MER!
och inget mer fika-fusk och smörgåstårtor och grejer!

men då blir det typ lchf-fusk, inte helfusk (som det blev i lördags.. fika på victoria's till lunch! och en riktig chokladkaka på kvällen! inte ens mörk choklad! (ja, jag vet att det är i princip lika mycket socker i mörk choklad, men man moffar inte i sig mörk på samma sätt som ljus choklad.. det känns ändå bättre på nåt sätt ><))

ikväll blir det att experimentera fram en lchf-snickerskaka!
och sura för att inte jag också får äta hos paulina ikväll!
:C

hehe

ja om man ändå såg ut sådär :P

1 kommentar:

Paulina sa...

Haha men Malin då, visst lät det lyxigt! ;D Jag ska bjuda över er snart också, lovar!
Oroa dig inte för failet, det går alltid upp och ner oavsett om man är duktig eller inte.. det är bara att fortsätta i god anda :) Puss