16 januari 2011

pocahontas

god morgon!
jag och hardy sitter och ser på pocahontas och wege är bakis!
eller, jag ser på pocahontas. hardy kryper runt och leker, haha.
jag vet att man inte ska sätta små bäbisar framför tvn, men det är ingen fara för min bäbis är helt ointresserad! :P
reklam kan han titta på (som sagt, wtf?) men annars är det jag som är mest fascinerad av tvn :P
men disneyfilmer har iaf så bra låtar ^^
och jag älskar alla logical errors, det är som att tecknade filmer är helt befriade från alla regler om kontinuitet och realism!

förresten!
hardy har lärt sig en sak!
(omg!)
att man kan klämma sig i lådor!
man ser att om han rör vid en öppen låda och så börjar den åka igen drar han åt sig handen direkt!
small steps for mankind, men man blir ju så stolt för minsta lilla utveckling ^^
hihi


sjukt nöjd över att ÄNTLIGEN få pilla på den där spännande grejen
som mamma alltid har hållit mig borta från!


hardys nya farliga min, som han gör HELA TIDEN!


som sagt!


en bild till, bara för att visa den fina bodyn som det står HARDY på! :D
den fick han i julklapp av william! ^^

2 kommentarer:

sandra sa...

vilken sötnos!

jag fyller den 29 mars :)

sandra sa...

tack malin!! :)