25 januari 2011

proffsigt

ååh ibland önskar jag att jag kunde skriva en blogg som handlade om nånting så jag kunde bli lite småkänd och "jobba hemifrån" och tjäna pengar på nåt som bara är roligt!
men jag vet inte
vad skulle den handla om liksom?
det är inget speciellt med mig.. ska man utgå ifrån vad jag skriver om mest skulle det väl vara en "ung mamma" blogg, men jag är liksom för lite ung för att vara ung och för lite speciell för att orka läsas :P
plus att det finns väl ungefär 72 569 bloggar om unga mammor och deras barn nuförtiden.
vem är det som läser dem egentligen?
är det nån som fortfarande "stör" sig på unga mammor? känns som att det är i princip standarden nuförtiden even.
eller så är det bara för att vi bor i en liten stad i norrland. :P
i sthlm är det väl bara de riktiga wt-brudarna som får barn tidigt, resten gör karriääär.
(generalisera? va? Oo)

nämen, jag är fett avundsjuk på underbaraclara t.ex.
men visst, för att ta sig nånstans måste man göra nånting, hon har ju inte bara glidit på en räkmacka.
mitt problem är att jag är för självkritisk tror jag. har en massa fantasi och idéer och älskar att skapa och grejer, men jag kan som inte föreställa mig att jag skulle göra det på riktigt, typ leva på nånting kreativt, liksom... ska andra titta på och bedöma mina grejer? nää.. då måste jag bli mycket duktigare först!
men det skrev ju ovan nämnda clara om nyss, att det är ju faktiskt bara att köra på.
nånstans gillar nån säkert det man gör!
uppenbarligen, eftersom det finns så många som inte ens är lite bra som folk gillar! Oo
det där är iof också en anledning till att jag aldrig skulle våga satsa på nånting, jag är så elak och kritisk mot andra och har så mycket för hög standard, och då förväntar jag mig att alla andra ska ha det också och hånskratta åt det jag skulle göra! ><

nej usch, det blir inge av!

men det är roligt att i alla fall några orkar läsa mitt nuvarande svammel! ^^
fast de flesta vill säkert bara se bilder på världens bästa hardy! ;)


men han är ju som söt! ^^

Inga kommentarer: