02 januari 2011

ett per dag

tänkte mig att jag skulle inleda det här året med att vara seriös och skriva minst ett inlägg varje dag!
så det händer nåt liksom!

idag har vi inte gjort mycket, hardy har feber, möjligen pga tänderna? det hoppas vi iaf, inte roligt om han blir sjuk :(
så mellan att vandra runt med honom i famnen har vi bara suttit och datanördat.
ikväll blir det last chance godis med emma och ante, för imorrn börjar mitt uppstyrda liv igen!
lyckades ändå rätt bra (för att vara jag) i höstas, även om jag failade och åt en del godis slutade jag aldrig träna!
tränade åtminstone en gång i veckan varje vecka.
det har ALDRIG hänt förut!
hehe
och jag måste göra så, för har jag väl hoppat över en vecka då är det kört! då expresslevereras jag till soffpotatistown och orkar inte lyfta ett finger mer!
det är vad som hände nyss, jag hade tänkt fortsätta träna direkt vi kom hem från kanarieöarna, men en veckas vila och godisförbudsupphävning räckte.
har inte lyft ett finger på 4 veckor Oo
förutom godisarmen då.
><

tror jag ska lägga upp det i små 6-veckors challenges nu.
och ha andra mål än bara att gå ner i vikt, det blir så enformigt och o-givande.
den första blir att inte äta kolhydrater på 6 veckor!
ååh jag kommer vara så suuugen
på ALLT!
hehe
jaja, håll tummarna för mig!

nu blir det godis! ;D


what's wrong with this picture?
;P

2 kommentarer:

saralovisa sa...

Förresten, erbjudandet om att du och lillemnan är villiga att dyka upp lät fabulöst!
Jag hör av mig nån dag då jag är tillräckligt pigg för att mysa:)

saralovisa sa...

Men hjärtat! Om du lägger ner kolhydrater och äter typ morötter och dipp när du är sugen eller hallon och grädde så försvinner suget rätt fort. Och älskar du ost så ät det! Suget efter kolhydrater försvinner snabbt! :)