21 januari 2011

miniminus

träningsvärk i mitt aaass idag!
men inte så mycket annars.
hade gått ner 0,2 kg. fail. men det var ju iaf ner!

just nu sitter jag hos emma och ante och vi är supernewrds med varsin bärbar dator i knät. hehe.
hardy kämpar som mest med att försöka dra ut alla sladdar!
han lyckades med tvspelskabeln nyss. yay! Oo
som tur var var det bara bildkabeln.

nä, det görs inte många knop här ikväll.
alla 3 har träningsvärk sen igår och är fredagströtta. (wege är ute och far på stan, petter har lämnat sundsvall för en helg)
det är verkligen så när man är "gammal" är fredag = trött och vila, istället för pepp och party som förr :P
känner sååå igen mig i beskrivningen av hur singlar vs par beter sig ute på krogen som de kör i how i met your mother!
försöker hitta klippet på youtube, men tydligen lägger folk ENBART upp fejkvideor och länkar till sina egna sidor nuförtiden. arg.
det är i alla fall bra. ladda ner/streama säsong 2 episod 10!

1 kommentar:

Mimmi sa...

Haha ja, fast jag lever nog hellre i ovisshet.. :P Hittills har jag inte mått alltför tokigt iaf. Hade någon vecka med illamående men det känns som onödigt att klaga över.. :)

Haha vi flyttar nog tillbaka till Umeå så småningom.. Men då måste ju båda ha jobb där, eller plugg att göra. Så mycket beror på Stefans anställning :)

Plugget hinner jag inte klart med. Kommer vara mammaledig under hösten då dom andra har praktik. Sedan till vårterminen blir Stefan pappaledig och då får jag gå klart teorin, sedan kör jag praktiken när utbildningen egentligen är klar. Så det gick att lösa iaf :)