27 januari 2011

lindell

förresten!
så gjorde jag och hardy en utflykt i stora världen igår!
vi träffade fina paulina på universitetet!


hardy charmade allt och alla, och speciellt alla universitetstjejer!
det ska börjas i tid!
det lär väl bli nån slags hjärtekrossare av honom så småningom.. mamma får lära honom att man måste vara snäll med sköra stackars flickhjärtan, haha! ;)

vi delade erfarenheter,
pau om att plugga ekonomi och jag om bäbis!

jag är ändå sugen. tror jag. på att plugga alltså.
det känns konstigt, så har jag inte känt på år och dar!
bokstavligen!
men måste verkligen tänka igeeenom eftersom jag inte direkt är känd för att slutföra det jag påbörjar.. eheh

fördelar och nackdelar, fördelar och nackdelar...
aaah ><

bäst att sova nu, innan min hjärna börjar komma in på det där spåret igen.. då är det kört! ><

godnatt!

2 kommentarer:

sandra sa...

haha anton (mitten) har alldeles för högt hårfäste/för kalt mitt på huvudet för att kunna ha hår, och dom andra kör på en rakad look :P

Paulina sa...

ååh så mysiga vi ser ut, jag och Hardy! Hoppas du reder ut dina tankar snart, lycka till sötnos :)
Puss