10 januari 2011

nyy datorn

nu äntligen har jag fixat så att jag använder min nyyya dator!
such a wonderful feeeeeeeeeeeeeeeeeeling!
haha :D
allt är så nytt och fräscht och inte överfullt och inte segt!
happiness ^^

och nu ska jag prova mitt nya SPEL!
på min nya dator, och det kommer INTE LAGGA!
haha
lyckan alltså!

har även styrt upp fotoöverföringen ^^


vår lilla toker!


har lärt sig göra stinkeye! XD


mysig spelkväll i onsdags


men det var den dagen hardy blidde sjuk :(
(älskar att wille är helt utslagen i soffan bakom! ;D)


wege är helt övertygad om att det var när vi var på lekhörnan
på mcdonalds som hardy fick i sig baciller :/


men det var kul i alla fall ^^


det är så bökigt nu, för i vanliga fall är det bara roligt att vara med hardy på dagarna och så får man lagomt med egentid när han sover tupplurar och en stund på kvällen, men nu när han är sjuk blir man så slut under dagarna!
han kan som aldrig vara själv, han vill sitta i famnen hela tiden och han är missnöjd hela tiden och gnäller eller grinar hela tiden!
inte kul, för nån av oss :(
så då blir stunderna då han sover så precious, och så sitter jag uppe alldeles för länge på kvällen. inte bra!

oh well
ska bara prova spelet liiite (A)
sen ska jag sova!
promise!

Inga kommentarer: