31 januari 2011

guldungen

haha
jag sitter med datorn på golvet (i ännu ett försök att få hardy att leka själv (nej, jag hatar honom inte, jag vill bara att han ska lära sig att man kan vara själv och inte måste vara upp i mamma hela tiden)) men naturligtvis så kan hardy inte hålla fingrarna borta från den här spännande elektroniska grejen som mamma helt klart INTE vill att han ska hålla på med!
tillslut blir jag less på att säga "nej", "nej", "nej", "nej", så jag tar tag i hans arm och stirrar honom i ögonen. säger med min mest allvarliga och seriösa röst:
"NEJ, hardy. du får INTE."
och vad gör ungen?
spricker upp i ett av sina mest klassiska NU ÄR DET BUS-leenden!


haha
man kan ju inte annat än skratta!
1-0 till hardy.

in other news fick jag på mig ett par av mina motivationsjeans idag!! :D
de sitter kanske inte snyggt, jag har kanske världens muffintop, men - i'm wearin'em!
^^
hehe.
men som vanligt gör min konstiga kroppsform att de inte sitter snyggt ändå...
har kunnat dra dem över benen LÄTT i flera månader, men det har inte gått att få plats med mitt gigantiska ass i dem. så nu när jag väl får in rumpan och kan stänga dem.. då är de alldeles lösa runt benen!!
värt!

jag
hatar
jeans
><

önskar att jag hade kunnat sy jeans själv, då kunde man göra ett par som faktiskt inte bara passar efter en enda kroppsform.
ja ja
det var dagens glada nyhet i alla fall! :P

1 kommentar:

saralovisa sa...

Haha HArdy äger.. och han vet om det!!!

Men du Malin! Grattis!
Ah vet, jeans är ett extrem oförlåtande plagg.
Jag kunde inte ens ha jeans när jag var som magrast. Det såg inte klokt ut.
Jag vill så gärna men det verkar som om man ska ha den typiska slank-hela-vägen-kroppen för att det ska vara enkelt att bära jeans!