19 januari 2011

men går det bra

med att blogga varje dag?
nej

igår var i alla fall jag och hardy på besök hos sara och magen!
vi fick goood kaka och en massa goda hallon!
eller, mamma fick kaka och hardy fick suuura hallon! (visade han i alla fall oss med ett tydligt minspel)
men lika glad var han för det! :D


lånade bild av sara för jag tog inga själv

sen kom även paulina och alice förbi och umgicks ^^
titta, sara har bloggat om oss! hihi

sen blev vi spontant inbjudna på nina's födelsedagsmiddag!
och det tackar man ju inte nej till!
tänk att min lillkusin har blivit 20 år!! :O



sen idag var jag och emma och pojkarna på busplaneten med några från familjelivsmammagruppen!


först blev de mest chockade!
haha


men sen blev det lite spännande ändå!


massa bollar och massa bäbisar! :O


de flyyger! :D


sötwille!


och söthardy!


i vår hemmagjorda syskonvagn, haha!


den gick faktiskt att sova i till och med!


nu ska jag typ sova.. hah
men det finns inte så mycket att göra när både hardy och wege sover.
måste bara smyga omkring i ett mörkt hus och vara tyst.
inte så spännande! :(

åh, just ja!
det är puma's födelsedag idag! :D
jag hade present och for och fick se hennes nya lägenhet!
stökig men fin, haha.
blir spännande att se det sko(-och-hårdrocks)-overload den ska förvandlas till, hehe ^^

men men
som sagt..
godnatt då, Oo

Inga kommentarer: